Oja xD

Igår började allt som vanligt, vaknade runt halv 10, åt frukost och sen blev det plugg /:
På kvällen, eller ja vid 5 tiden så vare dags för dansen igen =D Fast nu har jag gått över till en annan där man uppträder på maximteatern i vår :D Så nice ()=)
Jag kom hem runt 20 i 8 /: Segt, men som alltid kom en amerikansk romantisk komedi (: jag bara älskar sånna.. Så det blev middag och sen den klockan 9.. Sen vart den Sleeeping time..

Idag vaknade jag vid 9, väldigt skönt. Va ensam hemma ännu ett Stort plus! Har inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt. Ikväll kommer det bli mycket tv tittande (= Först Unga mödrar, sen Vänner, sen Du är vad du äter och efter det kanske Gordons kitchen nightmares (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0