Oförglömligt

Sommaren 2006 är en sommar som man sent, eller ja Aldrig kommer att glömma. För då åkte jag till Malta med Michelle. Och det var där jag fick opereras för att jag hade spräckt mjälten. Men om jag inte hade gjort det. Om jag inte gjort mig illa och blev tvungen att stanna kvar på Malta i 1½ vecka till så hade jag Aldrig träffat Johan och jag hade aldrig fått 1½ veckas " semester" med mamma heller. Så mysigt ()=)

Jag saknar den tiden så fruktansvärt mycket. Och nu har jag inte träffat människan på 1½ år! Herre jösses vad tiden går.

                  


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag älskar dig

2008-01-20 @ 20:24:26
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0