Måndag

Idag väckte mamma mig vid halv 10. Vädigt skönt att inte sova bort hela dagen. För jag har ju faktiskt hemstudie nu..

Jag åt två mackor till frukost, sen satte jag mig och pluggade lite engelska i typ 1½ timme. För att jag skulle vara i skolan till 12 för att hämta lite böcker och uppgifter som jag ska göra, nu när jag är hemma.. När jag kom hem så åt jag lite lunch och sen blev det datan igen och engelska. Jag tror asså att jag bara har pluggat idag, känner mig riktigt stolt över mig själv. Är klar med 1 engelska uppgift, och nu håller jag på med svenskan Hjältar och Hjältinnor handlar det om :) Jag har kommit underfun med att det är rätt spännande och kul att läsa om det. Man lär sig otroligt mycket.

Nu om bara 2 timmar och 10 min får jag reda på om jag är glutenallergiker eller om det är något annat som är fel med min mage! Är så nervös.. Så alltså klockan prick halv 7 ska jag träffa min läkare inne i stan och få provresultaten.

Nej, men nu ska lilla jag fortsätta att plugga.. Boooring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0