Lördag

Idag är det Lördag, och det har redan börjat bli mörkt ute och klockan är bara halv 4. Själv sitter man då med trötta ögon för att man vaknat för mindre än en timme sen och äter frukost. Ens pojkvän har fortfarande inte vaknat för att han va vaken till typ 4 imorse.. /:  Inte bra. Men om han ska på krogen idag, vilken han skulle ha gjort igår men det blev inget, så ska jag ladda upp med ostbågar och godis :D Tihi..

Igår så kollade jag och mamma på massa lägenheter i både tidningen och på internet. Vi hittade en massa fina faktiskt. Så hon ska faktiskt åka och kolla på en imorgon tror jag med mina bröder och kanske pappa.. Sen så va vi så duktiga faktiskt. Vi rensade väldigt mycket. Haha. Det hade jag inte trott. Men vi fick mycket gjort iaf. Och jag ringde till min förra praktikplats och frågade om jag kunde få sommarjobba där :) Men han visste inte än, hah för att dom har inte ens kollat när alla ska vara lediga, så, vi får se. Men jag ska kolla vidare :D

Nej nu så ska jag Försöka väcka min käre pojkvän.. Vi får se hur det går. Aja, annars får han väl sova..

Puss och Kram hela dan´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0