Himla skönt!

Shalala Fredag Shalala FREDAG! WOHHOOO!
Wiie, idag är det Fredag och det är helg, åh så skönt :) 1 vecka har gått sen lovet och nu är det bara 6 veckor kvar till sportlovet. Haha, nått att se fram emot iaf ()=)

Idag hade jag klockan på halv 10, men jag gick inte upp förens vid 10 (: Är det bara jag som gillar att ligga och dra mig i den sköna sängen? xD
Aja, iaf. Sen gick jag upp och åt frukost med mamma. Sen fick jag något ryck att jag ville städa. Haha. Så nu håller jag och mamma på att städa/rensa. Vi har precis städat i städskåpet, det va så äckligt dammigt! Har aldrig sett på maken!

Igårkväll så bestämde jag mig för att ringa till en kompis som jag träffade i Malta när jag va där, så jag ringde honom och det va så trevligt att prata om allt med honom. Vi snackade i 1½ timme! HAH! Snacka om att ha mycket att prata om :) Han som precis kommit hem från Malta nästa, eller det va ett tag sen, men iaf. och så har han typ bestämt sig för att flytta igen! Och då sa jag att jag tyckte att han Inte fick flytta till Indien, Australien, Afrika eller nått land långt bort. För att jag tyckte det räckte med Malta. HHA! men att han gärna fick flytta hit till Stockholm :)  Då garva han bara. HAH. han är så Söt (:

Jaja, nu ska det fortsättas att städas, suck. Men man får mycket ut av det.

Bye Bye :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag kan också få sånna ryck ibland haha.

2008-01-11 @ 19:51:30
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0