Gosh vad skoj vi hade!

OMG! IGÅR VA EN AV MINA LYCKLIGASTE DAGAR!

Rockbjörnen va sååå otroligt bra!! Jag och Michelle kunnde knappt stå stilla eller sluta skrika! Det va såå bra! Haha! ()=)
Tokio Hotel vann rockbjörnen för årets utländska grupp! och när dom sa det så hoppade jag och Michelle säkert 10 meter upp i luften samtidigt som vi skrek xD SÅÅÅ KUL!

Nu på morgonen har jag varit på SATS för att bara prata lite, vill så börja träna där. Men då måste jag söka ett jobb också /: Och det orkar jag inte. Men jag måste i vilket fall som helst..
Nu snart så ska jag till Fredrik och hjälpa honom med hans rum tror jag.. (: Har inte träffat människa på månader.. Sen måste jag hem och plugga, för ikväll är det boxning som gäller!
Man måste ju liksom vara fit for fait i sommar! Åh, vad jag ska vara vältränad då! (:



SUMMER 2008 HERE I COME!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0