Första dagen i skolan

Jaha, och så va första dagen över.

Jag fick kämpa mig genom dagen, det va skit jobbigt. Men det gick. Jag sitter ju här nu så, hah!
Imorse va jag jätte duktig. Jag åt 2 ägg, en halv tomat och en halv avoccado till frukost :) Känner mig så stolt! Fast sen när jag kom hem bestämde jag och min lillebror oss för att gå och käpa godis för att vi skulle plugga ;D haha! Inte det bästa men men, man lever ju bara 1 gång xD


Fick en så bra bok att läsa i engelskan som alla ska läsa, Handlar faktiskt om ett ungt par. Där tjejen blir gravid och vet inte om hon ska behålla det. Såå spännande. Måste fortsätta läsa den snart.. Den ska va utläst vecka 8, långt kvar men ändå :D ()=)


Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på Unga mödrar, så bra program och sen är det CSI NY som gäller vid 9 :D


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0