Dag blev till kväll och kväll är snart natt ^^

Jag fattar inte hur dagarna kan gå så otroligt snabbt!?

Jag menar jag hade så mycket jag skulle ha velat göra men jag gjorde det inte. Åh, ibland blir man ju lite sur på sig själv asså! Aja, jag fick iaf 2 saker gjorda. Jag va ute och gick i 1½ timme och sen ringde jag faktiskt Johan som jag hade lovat :)

Har pratat med Michelle idag också. Vi bestämde att vi skulle fika och plugga på onsdag, ska bli riktigt trevligt :) Sen så kanske vi ska äta middag på tisdag. Får se om jag kan få pengar av mami eller papi ()=) Jag får ju faktiskt mina pengar nästa vecka. Någon gång måste dom ju iaf vara lite snälla och ge mig pengar till middag, eller!? ^^




Imorgon trodde jag att jag skulle få träna eftersom att i fredags så ångrade jag och Sabrina oss. Istället för att åka och träna och vara duktiga så vände vi när vi va 5 minuter från träningen och åkte tillbaka in till stan och satte oss på burger king och åt middag! Snacka om latmaskar! Haha, men vi fick oss en trevligt middag i alla fall. Och äta bör man annars dör man, eller hur? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0