Bra dag

Min dag började med att jag vaknade vid 4 minuter över 8. Jag gick upp direkt, tog på mig träningskläder och gick ner och gick up och gick i 45 minuter. Stolt ()=) 

Jag åt frukost som vanligt och började plugga sen. Fick iväg en engelska grej till min lärare, och när jag fick svar stog det att hon tyckte att jag va jätte duktig på att plugga på engelskan för att jag ligger efter lite (:
Sen har jag strukit och tvättat 2 tvättar och pluggat lite Projekt och Företagande. har prov nästa tisdag /:

Haha idag eller ja nu på kvällen så kollade jag i 3 klädkataloger, LaRedoute, H&M och Josefssons. Hittat kläder jag verkligen behöver i alla 3 kataloger. Hah, det är 33 plagg och allt tillsammans kostar 5703.50 kronor! Bara att börja spara. Asså det är i sånna här tillfällen som man vill vara rik! Och bara kunna köpa allt nu!

Nej, nu måste jag sova. Kommer säkert vakna vid 8 igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0