a hard time, can be good for no reason

Ibland har man sånna dagar där man mår som sämst. Där ingenting är roligt. Allt är bara skit och ingenting stämmer. Sånna dagar vill man inte ha, dom dagarna är den västa fiende man kan ha! Och när man väl har dom dagarna vill man bara att allt och alla ska försvinna, man vill inte synas. Bara vilja trolla och säga " hokos pokos"  så man blir osynlig, då ingen se en och man själv ser inte dom andra heller. Att bara kunna få göra en sån sak, om det skulle fungera, skulle vara helt underbart. För då är det bara att ta fram trollspöt när man inte mår bra och trolla bort sig själv, men bara för några timmar, eller en hel dag kanske. Allt beror på hur man mår. Då kanske man kan åka till ett ställe där man vet att allt är bra, och man bara kan få vara för sig själv. Gå vart man vill, när man vill och hur man vill utan att någon ska hindra vägen för dig. Jag vet hur det känns att bara vilja fly, trolla bort sig själv. När man bara vill vara för dig själv, det är inte en rolig upplevelse. Det kan jag lova. Men det jag Alltid har och alltid kommer att ha är ett Stort Hopp om att allt ska bli bra, och att allt ska bli som de var förut. Där allt var perfekt. Då man levde ett bra liv. Där man inte vill vara borta en enda sekund, för att man var rädd att missa något roligt. Nu vill man bara vara borta hela tiden. Inte vara med när det roliga händer. Det kanske inte ens är roligt!? Så varför ens sitta kvar och plågas av att ingen ser hur dåligt man egentligen mår och inte ens se en. Jag förstår inte det. Men det ända jag kan hoppas är att allt ska bli bra och ha kvar mitt Hopp, som jag Aldrig kommer ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0