3000 spänn?!

Min kväll har ungefär sett ut såhär:

Mina bröder kom hem, och vi visste inte vad vi skulle äta till middag för att mamma och pappa va borta. Så efter mycket och moment så bestämde vi oss för att göra hamburgare men utan pommes. Det blev chips istället :D Fett gott ()=) Iaf, klockan blev 7 och "Unga mödrar " började. Efter det kommer vänner. Och sen kom det mest efterlängtade programmet, som jag tror många längtat efter " Gossip Girl " ! Så äckligt bra program! bara så älskar det.
Sen fick jag reda på att mina tvillingbröder ska på en audition imorn för en finsk reklam film. Och om dom får rollen så kommer dom tjäna 3000 kr/dag! jag är sååå fruktansvärt avundsjuk!
Kvällen fortsatte och Klockan blev så mycket som 9, och då började " 50 first date" jag älskar den filmen, har sett den typ 1000 miljoner gånger.. men den är lika bra varje gång :D

Och nu sitter jag här. Herre jösses vad tiden går. Måste sova snart, ska upp tidigt imorn.. eller jag kommer att vakna runt 8 som vanligt. jag fattar inte hur jag kan göra det. Aja ,

God natt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0