What the fuck^

Haha, igår ringde och smsade jag Michelle vid halv 12. Efter ett tag hajjade jag att hon sov, men iaf. Imorse så fick jag ett sms av henne där det stog att hon visste inte om hon hade drömt eller och jag verkligen hade smsat eller ring! Och på nått vänster så hade hon tagit bort mina sms! HAHA!

Igår som vanligt så var jag på stadsbiblioteket och pluggade, asså på nått sett så koncentrerar man sig mycket bättre där än hemma.. Iaf vid halv 4 kom Michelle och var så otroligt stressad att det knappt gick att prata med henne i början. Men innan jag skulle åka på träning så pratade vi och garvade som tusan åt Björn Gustavsson, som nu har blivit våran Idol ()=)
Sen åkte jag på Boxningen med sabrina. Å fy satan vad det var jobbigt! När vi skulle köra på säckarna så fanns det ingen lvar åt mig och Sabrina så vi fick ställa oss vid varsin. Och naturligtvis så hamnade vi med dom kralligaste av dom alla! herre jösses. Man vågade inte sluta och vila, för då var dom på en och bah; Kom igen nu, Bara 1 minut kvar! Kom igen, ni orkar det här! Fy satan säger jag bara!
Sen åkte vi hem och jag duschade och åt lite middag, sen vare pluggning som gällde för mig. För att idag har jag 2 prov! Projekt och Företagande och Religion ( Kristendomen )
Efter att jag gjort proven idag så ska jag in till stan och förhoppningsvis så kommer jag att hinna plugga lite innan jag ska möta Jennifer, Michelle och Lollo för att ta en fika med dom :)

Måste bara säga att, MICHELLE jag hoppas att ditt ord där " What the fuck" ska hjälpa mig nu när jag ska göra proven! Ja asså hon menar att jaa, det får gå som det går helt enkelt.

Nej nu måste jag upp och duscha och fixa mig lite.. Idag lovar jag att jag ska lägga upp lite bilder på både outfiten och från fikat (:  ( glömde ju det förra gången jag sa att jag skulle det xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0