Vårkänsla

God morgon allesammans (:

Nu är klockan 10 när jag skriver det här. Så skönt, Vaknade vid 9 av att mamma kom in och sa god morgon :)
Sen låg jag kvar och bara mös i sängen, ringde michelle också för att hon ville det, det är så skönt att kunna ligga kvar! Nu när jag mår som jag gör..
Ska vara inne i stan för att plugga med michelle idag. Och det är så otroligt fint väder ute! Det är liksom blå himel och solen lyser lite smått så där på husen.. Sååå mysigt.. Snö dropparna har kommit upp också! Jag gillar den här tiden på året. När sommaren snart kommer :=)

Nej, men nu ska jag nog inte skriva så mycket mer. Gör det lite senare..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0