Typ rensdag

Tja Tja,

Idag vaknade jag tidigt igen! Asså jag hajjar inte varför jag gör det /: Men iaf. Tog på mig träningskläderna och gick ner till köket där mamma och mina 2 bröder satt och åt frukost. Frågade mamma om hon ville hänga med ut och gå, och det ville hon (: Hon blev så glad över att jag frågade! Tihi
När vi kom hem, orkade jag inte vara nyttig. Utan tog en tallrik film med K-special red berries (: Gotti gotti ()=)
Sen har jag pluggat lite engelska, tråkigt men måste göras tyvärr /: Nu har jag tagit en Lååång pause och då åt jag lunch som bestod av Quinoa, köttfärs, kycklingbitar och sallad (: Sen har jag varit riktigt duktig, har rensat i några lådor som ska upp till vinden. Jag har typ bara slängt ner en massa skit där som jag slängde nu. Känner mig rikigt nöjd..

Nej, om man inte ska ta och plugga lite till nu. 1 timme till kanske man orkar xD

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0