Träningsvärk!

Asså jag har verkligen fått träningsvärk! Kan knappt gå bra, det känns som om jag har vrickat båda fötterna! Så ont har jag! Och inte nog med det så hade jag dans träning idag! Ännu mer träningsvärk kommer att anläna till min käre kropp!

Iaf, nu är jag helt nyduschad och känner mig riktigt fräch.. :) När jag kom hem så såg jag att mamma köpt semlor, blev så glad, eftersom att hon inte hade köpt det igår(: Så nu har jag ätit upp den, den bara slank ner på 2 röda! Haha! Och själklart har jag en kopp te till det ()=) Asså te har blivit min drog!
Har även varit på stadsbiblioteket idag igen och pluggat. Känner mig riktigt stolt. Ska skicka iväg 5 engelska papper imorn till min engelska lärare :D

Fett me nice asså ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0