Söndag igen ^^

Jaha, asså nu känns det som att jag bara skriver på söndagar.. Men jag har bara inte orkat skriva, och har inte direkt haft nått att komma med.. Såå aa, men kort, vad har jag gjort i helgen?

I fredags så åkte jag till stadsbiblioteket som vanligt sen så blev det en liten fika med Michelle och Lollo innan jag skulle träffa min gamla klasskompis Linnea! Har ionte träffat henne på jag vet inte hur länge! Så när hon ringde och sa att hon stog vid spärrarna i T-centralen så såg vi inte varandra först. Men sen så såg jag henne och försökte förklara vart jag stog. Hah, slutade med att vi såg varandra, la på telefonen och sprang genom hela T-centralen mot varandra och bara kramades! Gud så jag har saknat henne!
Iaf, sen gick vi runt lite i stan och sen bestämde vi oss för att sätta oss i Kungshallen och äta. Men mat blev det inte förens efter 1 timme xD Hah!
Vi hade så mycket att prata om, och nu har vi bestämt oss för att vi ska ha en återträff med alla som vi gick i samma klass med som i 4 och 5 :=) ()=)
I lördags så gjorde jag inte så mycket på dagen, förns vid 4 då jag träffade Martin och Jennifer i Vällingby för att vi skulle kolla på när Michelle och Sara sjöng (: Dom va SÅ fruktansvärt bra! Blir lika överraskad varje gång när dom sjunger! Och jag ryser varje gång jag hör dom två människorna sjunga! xD
Sen iaf, så åkte jag hem och åt och kollade på Melodifestivalen med familjen, sen bar jag mig iväg till Michelle där även Jennifer va.. Jag fixade mig lite och sen drog vi till Martin! Såå kul att träffa alla igen från Sundby, har inte träffat dom på väldigt länge!
Och idag, ja. Jag säger bara GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN! Min morbror och hans fru kom förbi ett tag och fikade :) Dom ska åka till Alperna på lördag och jag är så fruktansvärt avis! Har alltid velat åka dit!
Sen iaf, så åkte jag och mamma en stund till Kista och shoppade lite. Sen åkte vi hem och åt grillat till middag, oerhört gott! Sen nu ikväll har jag kollat på Dirty Dancing 2, jag bara älskar den filmen!

Nej, nu ska jag nog gå och sova. Och förhoppningsvis så kommer jag att skriva imorgon..

GO NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0