Sega dagar!

Okej, jag måste bara säga att jag Verkligen HATAR huvudvärk! har haft världens huvudvärk i 3 dagar nu, och den vill liksom inte försvinna! Jag har provat allt, verkligen allt! Och nu har det slutat med att jag går på Voltaren ^^
Och hur kul är det?! Svar; inte kul alls!
Iaf, nu har jag varit lat och inte rört mina skolböcker på 2 hela dagar, idag var första dagen jag halvt orkade ens kolla på alla dessa tusen engelska papper jag har att göra.. Sitter just nu på stadsbiblioteket och har gjort 6 frågor på engelskan. Och huvudet värker och värker! Så jag började lyssna på musik och gick och satte mig här. Har ju inte skrivit på någon dag tror jag. Usch det är inte bra. Men men. Sånt är livet! xD
 
Igår som alla vet var det Alla hjärtans dag och jag hade lite ångest inför den. Men allt löste sig. jag var med Jens :) han är så gullig! Hah, vi bara låg och garva! Så kul och mysigt ()=)

Snart är min tid ute på datan och då funtar jag på att gå och köpa mig en liten godis bit. Vet inte än, har inte bestämt mig. Jag försöker sluta lite med godis för att det är verkligen en drog för lilla mig.. Vilket inte är bra, har blivit lite för mycket nu på senaste tiden.. Men jag ska iaf träffa Lollo snart för att gå runt och shoppa lite, sen blir att vi träffar Jennifer och Michelle för att fika. Sen ska jag träffa Linnea som jag inte träffat på hur länge som helst. Så vi ska äta middag, båda tyckte att vi skulle dra till med en middag för att vi inte träffats på år och dar :)
Sen blir det väl att jag åker hem, och myser framför tv med OC och kanske lite godis och popcorn (: Eller så kommer jag att fastna framför datan, som alltid xD

Nej, nu måste jag sluta skriva. Tiden går ut om 1 minut /: 

HÖRS SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0