Onsdag,Torsdag och Fredag(:

Japp, som ni alla vet så har jag varit hos Tommie sen i Onsdags :) Jätte mysigt faktiskt ()=)
I onsdags så tog vi det bara lugnt, sen typ vid 11 på kvällen så fick han för sig att gå ut och ta en liten promendad (: Så vi klädde på oss Otroligt mycket för att det var så äckligt kallt!Men det va mysigt att bara gå ut! Ååh, jag bara så älskar promenader (: Sen så tände vi ljus och hade bara allmänt mysigt resten av kvällen..
Sen igår så gick vi upp vid typ halv 12..För att vid 1 skulle vi in till Norrtälje för att han skulle skriva på något kontakt för körlektioner.. Sen skulle vi ha ätit lunch på Donken men så blev det inte för att ingen av oss va direkt hungriga ^^ HAH!
Så vi tog nästa buss hem och tog det bara lugnt resten! Sen åt vi Världens godaste Kycklingwook till middag. Asså hans mammas mat, den går bara inte att sluta ÄLSKA!
Efter maten så körde vi till Ica, för att vi bestämt oss för att ha en myskväll. Tommie, jag, hans mamma och lillebror :) Köpte en massa Popcorn, chips och läsk! Det blev Deep fear vi kollade på! Så otroligt Läskig! Jag gömde mig fan under täcket och borrade ner mitt huvud i Tommie nacke hela tiden! Så läskig va den!
Aja, idag iaf.. Så åkte jag från honom runt halv 5.. Skulle ha åkt på boxning med jag fick skit ont i huvudet och har haft lite halvt ont i halsen de senaste dagarna. Så jag ville inte anstränga mig för att jag blir så Lätt sjuk! Så jag åkte till Michelle på en gång.. Vi kollade på Let's Dance, Målade Naglarna och gjorde en GI-matsedel till Michelle som jag också tänker "FÖRSÖKA" följa xD

Nej, nu ska jag snart sova tror jag. har inte bestämt mig än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0