Mysdag (:

Åh, idag har det varit en riktigt mysig dag :)
Den började med att jag åkte och kollade på lägenheter med mamma, carola och min lillebror.. Så FINA! blev Totlat förälskad i dom! Sen skjutsade Carola hem oss, och jag tog en apelsin till lunch, hah! Sen tog jag bussen, 117 mot brommaplan, och Michelle hoppade på, på vägen (: När vi kommit till Brommaplan mötte vi Jennifer och sen bar det av till staden där vi skulle fika på John Chriss. Så mysigt :) Dit kom även Ida, haha dom är så söta dom här 3 flickorna! Man kan inte sluta garva ()=)
Vi kom dit vid typ halv 3 och gick inte därifrån förens vid 5! Tiden går fort när man har skoj, som man brukar säga. hah! Sen bar det hemmåt iaf. Jag och Michelle åkte till Brommaplan. Och eftersom att vi alltid har den turen att behöva vänta på 117 för att vi precis missat den eller för att den är försenad som kom jag ihåg att hon skulle till Sara och att hon ville ha godis, så jag föreslog att vi skulle gå till konsum och köpa det. Hennes svar va : Asså, joahnna. Ja jag säger det!  du e så bra på att effektivisera tiden " HAh, ja det kanske jag också skulle säga. Men Ja, snart kanske man t.o.m. får Nobelpriset med titeln " Den som är bäst på att effektivitera tiden" ^^ jag skulle inte bli förvånad om det kommer att finnas ett sånt pris i framtiden och om jag skulle få det ^^ HAH!

Nej, men nu kanske man ska ta och sova, det är ju trots allt skola imorn, SUCK! ÅH FUCK min säng är icke bäddad och jag orkar verkligen inte bädda den! Aja,

Godnatt allesammans, Sussa så sött (:

Kommentarer
Postat av: Michelle

JAG ÄLSKAR DIG

2008-02-03 @ 23:44:31
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0