Min dag

Mamma väckte mig runt 9, vilket var väldigt skönt. Men jag somnade om och vaknade halv 11.. /: Blev så stressad för att jag skulle plugga och äta innan jag skulle in till stan med Ellinor :=)
Så det var bara att gå upp och plugga lite medans man åt. Sen tröttnade jag på det så hårt, för att jag inte fattade någonting, så jag gick ner och satte på OC och kollade klart på 3 säsongen:) SÅ Sorglig! Började nästan gråta!

Åkte iaf in till stan med Ellinor runt 2 tiden.. Först gick vi till Åhléns City för att hon skulle köpa lite grejjer till sig själv, och sen blev vi så hungriga att vi tänkte gå till Kungshallen, men haha! Det blev donken istället. Efter att vi ätit gick vi till H&M för att jag skulle köpa en tröja eller nått fint jag kunde hitta. Så vi tog med massa saker in till omklädningsrummet och började prova. Jag hittade iaf ett linne man kan ha i sommar..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0