Måndag

Nu har jag precis ätit klart min frukost och har fixat lite med båda Ipoden och min mobil..
Michelle ringde nyss och sa att hon slutat. Skulle ha åkt in till stadsbiblioteket och suttit där och pluggat. Men så blire inte. Utan nu ska vi plugga hos henne, och snacka. Vilket vi behöver. Inte för att vi är ovänner utan för att det finns dom som gör oss VÄLDIGT arga, ledsna, och bara allmänt irriterade på..
Igår var den dagen jag verkligen kom på att dom man tror sig kunna lita på är dom man verkligen inte kan lita på.. Hah, tror jag somonade runt halv 1 och vaknade nu vid halv 12. 11 timmars sovning, Inte dåligt för lilla mig. Och jag är fortfarande trött. Men som sagt. Jag och Michelle ska vara duktiga nu och plugga en massa innan jag ska på träning vid 6 och hon har tröning vid halv 8!

TJING SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: Michelle

jag väntar på dig..

2008-02-18 @ 13:25:43
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0