Lugn kväll

Det har varit en rätt så lugn kväll faktiskt och en rätt så lugn dag (:
Jag åkte in till stan med mamma, eller hon hoppade av vid sundbyberg. Men jag kom till stan runt halv 12 och då träffade jag Michelle.Vi käkade lunch på Bk.. Vi är så onyttiga, men vi är värda det! Sen så hängde jag med henne till hennes skola, haha så skoj att faktiskt äntligen kunna hitta till den!
Stannade där till typ 1 då hennes lektion började, och då drog jag mig till stadsbiblioteket och pluggade till halv 4 då Michelle slutade så hade vi sälskap till Brommaplan (: Jag fick faktiskt lite gjort idag iaf, va så trött idag. Orkade egentligen inte plugga. Höll på att somna framför böckerna! Haha, så typiskt mig! Men jag hann inte så långt att jag somnade ()=)

Iaf nu på kvällen har jag och mamma gjort mat, det blev hamburgare. Sen så tog vi varsini chokladboll och en kopp te och kollade på en av filmerna vi köpte idag. Tonårsliv, med Lindsay Lohan. Den va faktisk riktigt bra :D

image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0