LOOOV

Nu är det Fredag och det betyder att det är LOV ska bli riktigt skönt faktiskt!
Idag har jag varit duktig, har varit ute i 30 minuter och gått, sen 20 minuters styrka :D är mycket nöjd och stolt över mig själv! ()=)
Sen för bara 5 minuter sen blev jag klar med en sammanfattning om Nya testamentet som man måste göra i Religionen.. Har bara 2 Citat kvar nu..
Ikväll så ska jag hem till Michelle och äta middag med Lollo, och Jennifer där. :) Sen ska jag åka till Jonas med Sabrina, Elli och Rossan.. Ska bli mycket trevligt:)
Men nu innan så ska Lollo komma hit, ja vilken sekund som helst kommer hon nog. Då ska vi plugga och baka tror jag!

Nej, nu måste jag fortsätta plugga. Skriver sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0