Idag

Typ från och med idag är mitt liv förändrat.. Singel sedan 2 dagar tillbaka. Känns förjävligt. Men men, inget jag kan göra åt saken. Iaf..
Har snackat med Jennifer och Michelle Idag i telefonen. saknar dom två så fruktansvärt mycket.
Asså jag har verkligen INGENTING att göra ikväll. Det kommer nog sluta med att jag hyr film och köper godis och svullar framför tv ^^
Jag kommer nog få åka själv och hyra film. Mina otroligt sega bröder till egon orkar icke! Ibland blir jag lite irriterad på det. Men vad ska man göra?  Haha!
vet inte vad jag mer ska skriva. Lär inte bli så mycket mer idag. kanske lite senare, om jag orkar!

Nej, nu ska jag kolla på Disneydags med bror. Och sen blire Bring it on again :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0