Huvudet!

Asså denna ständiga huvudvärk vill ALDRIG försvinna! Vaknade idag med huvudvärk och ont i halsen. /:
Igår hade jag boxning, väldigt skönt att träna igen efter helgen.. Tränade med Sabrina, hah. Alltid lika skoj xD
Men våran tränare är så fruktansvärt rolig! HAH! Igår när vi körde på Säckarna så körde jag och Sabrina med en annan tjej också. Och sen när vi hade pause i 1 min, så kom han och bah " Ja tjejer, ni kämpar på bra ni.. Det är bra det! Hah, men ni fuskar ju lite. Men som sagt, träning ska vara kul och inte bara jobbigt ;) "
Haha, gud så vi garvade när han gick! Men iaf, träningen gick bra och vi gick därifrån med ett STORT leende på läpparna och kände oss riktigt duktiga faktiskt :D

Idag, så ska jag plugga en massa.. Så jag slipper tänka på det på lovet, för det är LOOOV nästa vecka! Längtar så mycket! Men jag vet inte vad jag ska göra på lovet än.. Får se vad jag hittar på med mina kära vänner :) Eftersom att det inte blev skåne ^^

Nu kan jag inte sitta kvar här. jag skulle ju "Bara" kolla buss. Men sen fastnade jag här också.. Inte bra Johanna. Så nu måste jag upp och göra lite nytta!

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0