Helgen

Min helg har varit väldigt bra (:

Fredag; I fredags så skrev jag ju innan att vi skulle till Jonas, och där va vi ett litet tag innan vi drog vidare till Lukas och festa där istället (: Hah, va riktigt roligt xD Vi "Missade" 01.04 tåget så först skulle vi inte ha kommit därifrån förns vid halv 6 men sen så kollade vi bussar igen och då som tuy va så gick en buss vid 02.20 :D Så vi kom hem iaf, ()=)

Lördag; Igår så sov jag ut till typ 11 tror jag hon va när jag vaknade. Sen åt jag frukost och tog 2 bussen för att jag skulle hem till Tommie. Han ringde mig på Fredagen och undrade om jag ville träffa honom, och jag bestämde mig för att "Varför inte?" Har inte träffat han på 4 veckor, så. Vi gjorde inte så mycket förens på kvällen då hans polare kom.. Men dom kom Mitt i Melodifestivalen, och skulle spela poker, så jag gick upp till hans mamma och kollade med henne :D HAHA, Björn Gustavsson. Jag säger bara 3 ord! JAG ÄLSKAR HONOM! Sen lite senare så kollade vi på en film och sen somnade vi runt 2 (:

Söndag; Idag har jag bara tagit det lugnt. Åkte hem från Tommie vid 4 och kom hem vid 20 över 6 typ. Då vart det Tacos till middag, väldigt gott :D sen har jag inte gjort ett skit! Hamnade här tillslut. Efter mycket och moment.. Hah! Ska väl gå och lägga mig om ett tag. Vet inte än vad jag ska göra. Cold case börjar om 10 min. Ska nog kolla på det och sen sova kanske ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0