Falskhet

Asså, jag hatar falskhet. Och visst jag säger inte att jag inte ljuger och så. Det gör jag! Och jag är inte stolt över det. Men såhär som denna person beter sig och skriver om det är bara lite för mycket!
Jag försöker att vara snäll och denna person VET att jag inte har det bra just nu, och att jag inte hör av mig till folk och så utan att det för det mesta är Dom som hör av sig till mig. Men här kan man verkligen snacka om att vilja visa upp att man gjort fel och verkligen försöka få det som att det är väldigt synd om denna person.
Men jag är ledsen för det jag gjort och jag har förklarat men inte med den besta förklaringen, men det var sanningen. Och den ljuger jag inte om.
Och sånna som ältar om 1 litet misstag Länge, fine gör det då. Men det löser fan inga problem! Alla gör vi misstag. Ingen jävel här på jorden kan säga att dom ALDRIG gjort ett jävla misstag!! För då är det inte sant! Och alla gör vi något i livet som vi ångrar. Tro mig, jag har gjort sånna. Och det får jag leva med.
Men som sagt, det hjälper inte att gå och älta om en enda sak hur länge som helst. Om man skulle bli irriterad/sur/arg på alla ens kompisar misstag och gå och älta om dom, skulle man inte ha några kvar efter ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0