Effektiva

OMG vad jag har varit effektiv idag.
Dagen har ungefär sett ut så här:

- Jag vaknar runt halv 10. Äter frukost och pluggar lite.
- Jag och bror går ut och springer/går i 45 minuter.
- Äter lunch och får otroligt stressigt!
- Åker in till stan och möter Michelle
- Vi fikar
- Sen går vi två till stadsbiblioteket och pluggar i 2 hela timmar! Jobbig, men otroligt bra!
- Sen blir vi två små effektiva flickor så otroligt hungriga att vi nästa springer till t-banan för att ta oss till plattan där vi sätter oss på BK ( burger king) och äter middag :) Onyttigt men väldigt gott när man är hungrig!
- Sen övertalar hon mig att springa med henne, så jag hänger med henne hem och vi sätter på oss träningskläder och går ut och springer i Hela 1 timme!
- Och nu sitter jag här, har nästan precis kommit hem och ska strax duscha ()=)

Jag har varit så effektiv idag, vilket Michelle också har! Äär så stolt :)
Nej, men nu ska jag ta och tacka för mig. Ska upp och duscha sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite (:

Godernatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0