Duktig

Idag var jag tvungen att gå upp klockan 9 för att jag hade ett möte vid 11! Så jobbigt. Men värt det.. När jag var på väg hem så gick jag förbi Åhléns City där Jennifer och Johanna satt och åt lunch, så jag tänkte att jag skulle svänga förbi där innan jag åkte hem (: rikigt trevligt..
När jag kom hem så åt jag lunch, det blev bacon och brysselkål med lite annat till.. Låter kanske inte så gott, men det var det faktiskt :)
Sen snart 3 timmar tillbaka har jag pluggat engelska, känner mig rikigt stolt&duktig (: Har även försökt komma på något man kan hitta på Sportlovet. Johan vill att jag ska åka till honom, och det vill jag med, eftersom att jag inte träffat honom på väldigt länge! Men vi får se hur jag gör, måste ju ha pengar också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0