Det blev en låång dag!

Jaa, hur ska jag börja?
Det blev en lång och otroligt rolig dag igår!
Det började med att jag satte mig på tåget på väg in till stan. Där jag skulle plugga innan jag skulle fika med Jennifer, Michelle och Lollo..
Jag måste bara säga hur fruktansvärt det verkligen är att sitta SJÄLV på tåg! Iaf, jag kom till stan, och gick och satte mig på stadsbiblioteket. Läste all Hälsa jag hade fått. en hel bunt med bara text. skitt jobbigt. men värt det!
Sen vid halv 5 kom Michelle. Eftersom att det typ inte fanns några platser kvar och vi skulle gått och fikat men så blev det inte så vi gick på toa och sen gick vi in i "sagostunds rummet" och la oss på golvet där och pluggade (:
Vi var båda väldigt trötta så det såg mest ut så här:

  
Eftersom att båda var väldigt trötta så hade vi sällskap av  (John blund)
Kolckan blev halv 6 och vi började åka hem.. När vi äntligen var hemma hos mig så åt vi middag och sen så kollade vi självklart på GOSSIP GIRL! Jag bara älskar det programmet!

Och när det sorgligt nog var slut så blev Michelle otroligt sugen på knattar, så vi tog på oss våra jackor och skor och satte fart mot Coop xD
Och då helt plötsligt så var vi inte alls trötta längre!
 
När vi äntligen kommit till Coop blev det godiset direkt! Haha, Michelle köpte 2 delicatobollar och MASSA knattar, och jag köpte äpplemer! xD
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0