Ambisiösa Johanna

Tjena Tjena,

Har precis ätit middag, var så hungrig och nu är jag så mätt i magen! Haha.. Så nu lär det bli mer pluggande. har precis gjort klart en till engelska grej, så nu är det engelska bokrecensionen som väntar /:Boooring, men måste göras tyvärr!
Ska ner snart och kolla på "shakespeare in love" Alla i min klass har sett den förutom jag, och jag måste se den. Så min otroligt snälla mamma fick hyra den åt mig :) Någon som har sett den?
Sen lär det bli CSI NY klockan 21.00.. Det är så bra, jag älskar det programet :) Ikväll skulle det tydligen handla om inbrott hos rika och berömda och han Flack blir vitte till ett av inbrotten som är hemma hos hans flickvän.. Uhh Spännande xD
Haha!

Nej, nu måste jag plugga för snart ska jag kolla på Shakespeare in love, jag hoppas verkligen att den är bra, annars kommer jag dö! Eftersom att jag Måste kolla på den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0