Allt som allt

Igår va jag med Michelle först på stadsbiblioteket och pluggade (: Sen var det tänkt att jag, hon, Lollo och Jempa skulle gått på fest, men då blev det inte. jag fick stans huvudvärk och vi orkade bara inte. Vi va så trötta och mådda halvt dåligt! Så det blev en hemma kväll med dom och otroligt mycket skratt :D HAHA!
Michelle sov hos mig igår för att vi skulle in till stadsbiblioteket idag. Fick upp henne vid halv 11 är faktiskt riktigt stolt :)
Så nu har vi varit här sen 1, och hon gick precis för att hon skulle shoppa med sin farmor och jag sitter kvar här och skriver lite på bloggen och pluggar lite om Italien. Så booring! Ska hem snart och städa, gäster imorn!

har varit väldigt duktig den här veckan så nu förtjänar jag mycket godis och bara allmän slappning! Haha ()=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0