1 februari

Herre jösses vad tiden går snabbt!
Alldeles nyss började ju jag i skolan! och nu är det redan 1 februari! Fast det är rätt så skönt, 1 dag närmare lovet och idag är det dessutom fredag (: Alltså HELG!
Idag fyller min käre far år :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS Pappa =) <3 Så idag ska vi äta födelsedags middag, gotti gotti ()=)

Vid 3 ungefär slutar Michelle i skolan, då ska jag möta henne och så ska vi fika och bara mysa på vårat café.. Åh vad jag har saknat henne! Det är flera dagar sen vi träffades..
Sen ikväll kommer Let's dance! Jag bara så älskar det programet!

Nej nu ska jag gå och duscha tror jag. Så jag slipper stressa sen! Gud så smart jag är ()=)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Oh det var verkligen jätte mysigt !! Du är världens goaste!

2008-02-02 @ 01:26:53
URL: http://www.michellebergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0