måste rusa

Ja nu måste jag verkligen rusa.. Tuben går 49! men men, tänkte bara sga att mamma om du läser de här så har jag diskat nu :D Känner mig väldigt duktig!
Juste, ikväll kommer jag kanske inte kunna blogga, därför att jag ska sova hos johanna :) Så nu drar jag iväg på praktiken och sen hem till pappa en snabbis och sen till johanna, WOHO :D Imorn är det avslutning och jag ska hämta rocky! mycket trev ligt att äntligen få sluta skolan och hämta plutten (a)

Nej nu måste jag fixa mig in i det sista..
TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Tuva

IDAG FYLLER DU ÅR MIN BÄSTA VÄN. GRATTTTIS ÄLSKLING<3 18 ÅR JU, SÅ KUL VI KOMMER HA. <3<3

2008-12-21 @ 19:59:08
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0