Hemma hos mamma

SÅ nu har jag varit super duktig idag :) Åkte och gjorde ett ärende idag runt 2, efter att jag gjort det så åkte jag hem till pappa och pluggade lite och lyssnade på viva la vida. Runt halv 5 tog jag bussen hem till mamma igen och satte mig och läste min bpk som bara är för bra! Det är helt stört! Läs asså denna Den du inte ser av Maria Ljungstedt. Ett bra jultips om ni har någon som Älskar kriminalare, som jag (a)
Sen gjorde jag mat till mig mamma och min lillebror. Ville inte att mamma skulle göra det för att hon alltid gör det. Då blev det kicken nuggets med potatisklyftor och sallad :) Sen satte jag mig vid datan och pluggade lite, fick hjälp av Tuva. Sen har jag bara pluggat och nu på kvällen gick jag ut en halvtimme och snackade med först Tomas, sen ringde Michelle och sist men inte minst Tuva :)
Och nu har jag gjort mig iordning för att gå och lägga mig i min OTROLIGT sköna säng och läsa min bok:) Ska ju faktiskt upp vid 6 imorn för att sedan ta 07.45 bussen till skolan ^^ Kan det bli segare? Men harju bara iofs 1 lektion imorn. Och efter det ska jag och johanna in till stan och shoppa lite.. På kvällen har jag sista danslektionen för denna termin. Tråkigt värre.

Så min dag imorn är inte så jobbig men kommer kanske inte hinna blogga förens på kvällen, men har jag tur kanske jag hinner göra det i skolan innan jag drar in till stan :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0