Bara 4 dagar ...

Nu är det bara 4 dagar kvar till jag fyller 18 :D
Ska bli så nice att fylla de! Och sen om 2 dagar kommer rocky hem till oss, den lilla plutten! Mamma har köpt bajspåsar och matskål till honom nu :) Sen har jag handlat en leksak och lite godis och ett koppel som jag kan ha senare när han inte kan ha sitt vi får med oss på fredag :)

Idag skulle jag ha åkt skridskor med michelle, men det blev inte så.. Så jag får ta de på jullovet istället. Kommer åka mycke skridskor då har jag bestämt mig för.. Det är så himlans mysigt och kul. Man kan liksom ha med sig fika och varm choklad, kaffe eller te :)
Så mysigt. Imorn är det iaf sista praktik dagen. Ska bli rätt så skönt, men jag kommer sakna de på praktiken, för dom är så himlans gulliga!
Jobbar dag imorn så det blir skönt, sen ska jag svänga in på typ kicks eller så och köpa en grej tills på lördag och sen ska jag dra mih hem till johanna.. haha, vi får se hur hon mår, hon som är ute nu och partar!
Johanna, jag hoppas inte du är för Bakis imorn ;)

nej, nu ska jag sova.. Eller börja göra mig iordning iaf (a) Puss och godnatt
Matskålen Rocky kommer få :)
Juste, har ni något bra tips på en juklapp till min vovve? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0