26/12

Jaha, då har det gått 2 dagar sen julafton va och 5 dagar sen jag blev 18.. 
Det är inte klokt asså! och plutten har redan vuxit och om 2 månader är han väl halvt fullvuxen!  Det går så snabbt.
Jaja, iaf.
Idag ska jag in till stan och möta tyva för en liten shoppingrunda på mellandagsrean :) Sen ska jag vidare till ropsten för att bli upphämtad av familjen för att åka till kusinerna :) Vi brukar alltid äta middag där den 26, och det är alltid lika mysigt!
Juste, en lite grej till michelle bara: JAG VILL ATT DU SKA KOMMA HEM NU!
så att vi kan boka grekland..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha jag kommer hem den 2!!! Då ska vi gå ut, vi ska boka Grekland och vi ska mysaaa! PUSS

2008-12-26 @ 17:56:49
URL: http://michellebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0