Soolning

Idag vaknade jag och michelle hyffsat tidigt iaf :) Gick direkt upp och la oss på vårat tak och sola i hal 3 timmar..
Sen kom min kära lillebror och ville att vi skulle hänka med till bryggan och bada, men det ända vi sa va "Lite till bara, om 5 minuter kan vi gå ;D... Vi LOOVAR! " HAHA, tänk er mig och michelle ligga och sola och säga så, snacka om att INTE vilja bada utan bara vilja ligga och pressa ;p Men tillsist iaf så hängde vi med och jag kan säga det, det va väldigt varmt i vattnet. Första gången jag inte står och velar innan jag hoppar i (a) Mycket stolt över mig själv :)
Efter badningen blev det solning i ytterligare 40 min innan vi gick ner och duscha och gjorde oss i ordning för att åka in till biblan, där jag sitter nu, och skicka iväg en jobb ansökan till michelle, boka Bullet biljetter och kolla på kreta resa inför hösten som vi två ska göra :D
Mycket skojsigt :=)

Så det där va min dag hittills iaf, maten väntar nog när vi kommer hem (om pappa har satt igång grillen) och sen ikväll ska jag och michelle spela TENNIS! hah, ska bli mycket intressant hur det kommer gå för oss. Och eftersom att jag fortfarande har ont i ryggen efter min Otroligt fina dykning jag gjorde i förrgår så får vi se hur länge jag orkar spela. Känner mig som en gammal tant som har ryggproblem! Inte okej asså!

Nej nu ska jag kolla på Kreta resa med michelle som sitter här brevid mig :) Skriver innan jag går!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0