Måndag

Idag är det sista dagen michelle är här! Så otroligt tråkigt, vill inte att hon ska åka! Men vi kommer att ses om typ 2 veckor igen :) Men 2 veckor är en väldigt lång tid!
Efter att jag och michelle packat alla hennes saker hemma så gav vi oss ut på en prommis i ösregnet till centrum för att vi skulle hämta ut hennes tågbiljetter. Och nu sitter vi här på biblan igen ^^. HAHA! men det är bara för att det är så mysigt här(a)
Vet ni? Om typ 8 dagar åker jag HEM. Och då ska jag till London baby! Det börjar närma sig nu :) Mycket trevligt..

Men jag orkar inte skriva mer nu, jag är för trött för det. Jag får helt enkelt hoppas att pappa har fixat datan hemma så kan jag skriva mer ikväll. Tänkte gå och sätta mig brevid michelle nu som sitter snätt bakom mig(:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0