En dag i väla :=)

Idag har jag varit i Väla centrum hela dagen med pappa och mina bröder :) Vi började med att äta lunch och jag åt en otroligt god wook med nudlar :)

Sen gick vi till olika affärer och jag hittade en jättefin tröja för 80 kr :) En man kan ha i höst väldigt mycket, men nu också.. Ni vet, det är ju re nu, även här nere i skåne ;D

Iaf, sen hittade jag en grymt fin väska på HM också. mycket stolt (: Imorn ska jag till Malmö för att gå på en konsert som är anordnat av försvaret. Ska bli mycket trevligt. Efter det så blir det köpenhamn och sedan helsingör :)

Så nu kommer jag inte kunna skriva på typ 2 dagar om det inte finns en dator där vi ska bo.. Men när jag kommer hem hit igen så ska jag lägga upp bilder från malmö och sen det jag shoppat :)

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0