Avkoppling på hög nivå

Idag har det varit en sån här dag då jag inte gjort ett jota! Vaknade av att pappa ringde vid 10, då jag gick upp för första gången och åt en youghurt. La mig i min säng och läste lite i Harry Potter. Ni vet ju att man blir väldigt trött av att läsa så jag somnade efter bara 30 min kanske :P Andra gången jag vakna haha, ja då va hon halv 2 och då kom pappa hem också en snabbis för att sätta på en tvätt för att sedan åka till golfbanan igen och spela vidare med sina två gamla jobbakompisar som är här nu (:
Sen har jag spelat lite tennis med mina bröder, men det varade inte länge för att min rygg inte palla med det /:  Asså kan ni fatta, jag har fortfarande ont sen mer än en vecka tillbaka! INTE OKEJ!
Men jag har fått massage av pappa lite då och då för att det kan börja göra sjukt ont och då gör det så ont att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
Pappa har föreslagit att jag ska gå till naprapaten här i båstad för att han är grymt bra, men det tänker jag icke göra! Men det här kommer ju att ta ett bra tag innan min rygg är helt återställd igen, som pappa säger kan det vara en stukning i rygg musklerna i svanken. Men men, nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker till London med Sabrina, ska bli sjukt kul. Men det roligaste är att båda är flygrädda så jag vette tusan hur detta ska gå. Men det löser sig hoppas jag (a)

Ska försöka lägga in bilderna idag, har inte kunnat göra det för att datorn är så otroligt seg och sidan funkar inte ibland. och då ger jag upp ^^ Men nu ska jag försöka iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0