wünderbart :)

Gårdagen va en mycket mysig dag :) För så jobbade jag ju, så segt! men tror ni att jag och L fick jobba eller? NEJ! Utan då fick vi inte det för dom hade inte "tillräckligt" med plats. Så vi fick en utbildning istället med en iofs otroligt söt kalmar kille :D Så det blev ju bra iaf! Men vi fick jobba lite sen iaf.. Men icke sa nicke fick vi någon provision! Så det sög.. Sen iaf bar det hem till L. Jag mötte M innan så gick vi och köpte lite läsk, eftersom att det var en liten         "tjejkväll".. Mys mys va det iaf, somnade runt 2 xD

Idag har jag motionerat lite med L på morgonen och sen så somna vi om ;p haha! Vi va otroligt trötta. Och nu är jag i E's skola för att vi har dans om typ 40 min ;D HEMSKT. JAG ORKAR INTE!
Aja, när jag kommer hem så ska jag sova, kök imorn ^^ sen jobb!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0