värk värk värk!

Ja, nu har ju inte jag uppdaterat på 3 dagar. Usch vad jag är dålig på det! Men jag har öhm, en bra väldigt bra förklaring.. Hah, ehm, haft mycket att göra..  Funkar den? (a)
Men idag har jag varit servetris igen. Gick bra faktiskt, va halvt hovmästare idag. Ska vara det imorgon, vet fan inte om jag vågar asså! Har fortfarande inte fattat hur borden står helt, men det löser sig nog ska ni se:) Men idag, herrejösses vad jag har ont i mina knän och vrist. Vrickade/stuckade den igår. Vet inte riktigt vad jag gjorde. Men den vek sig åt fel håll och knaka till som satan! Så idag haltade jag till skolan, men fick försöka att inte tänka på det under lunchen ^^ Aja, imorgon så ska jag jobba för första gången 16.00 - 19.30.. Så direkt efter skolan ska jag åka in med T och jobba. Även L och andra T kommer jobba, ska bli riktigt mysigt och kul. Hoppas på provision :)

nej, nu börjar so you think you can dance, igen.
Skriver sen,
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: elli

elli hjärta dansa

2008-04-12 @ 16:30:43
URL: http://ellisblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0