update

Japp, då har det gått ytterligare några dagar sen jag uppdaterade sist! men what tha heck! haha! Jag har annat för mig, och jag orkar inte sätta på datan. Tar den om den är på, ni förstår jag är rätt lat av mig xD
Iaf, idag har vi haft kök i skolan, gick väl bra antar jag.. Jo det gjorde det, nu ska vi va positiva här. Sen dorg jag och T till SB och träffade hennes kära pojkvän där, och vad gjorde vi? Jo vi SOLA! SÅ skönt att kunna ligga i gräset i april och sola! Herre jösses det va det bästa på lääänge!
Sen drog vi och jobbade iaf, det va urtrist! Å kunderna va sjukt tråkiga och bara allmänt uppkäftiga och skulle bara klaga å klaga å klaga, och snacka teknik med mig som inte hajjar ett skit och kan INGET om det! Men fattar dom det? NEJ!
Jaja, nu ska vi inte haka upp oss på det, utan nu ska jag säga en hälsning till min kära vän T som ville att jag skulle lägga upp bilderna från när vi va i stan och tog sjukt roliga bilder: Sorry, älskling de funka inte, eller det funka men jag hitta inte bilderna där jag la dom! Bilderna är typ Bortlöst försvunna! Icke kul.Men de finns här någon stan, promies you (a)

Nej, nu säger jag god natt: God natt <3 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0