tjolahopp

TJA!
Idag är jag glad, eller ja övertrött! Va i skolan idag och hade möte! Höll på att somna, men mamma va otroligt snäll efteråt och skjutsade hem mig innan hon åkte till jobbet :)
Är faktiskt otroligt stolt över mig själv, jag har pluggat matte nu! Och jag kan det! aha, det visste ni inte! Men det bästa är att jag fattar hur man räknar ut grejjerna också! haha! Jag har blivit bannemig smartare på sista tiden (a)
Idag ska jag äver jobba med T och massa andra, ska bli skoj, och jag ska ta mig fan ha provision! Det är bara så!! Tävla med mig själv ska jag göra! Ett bra tips förresten! ;D Tävla Aldrig med andra om sånna grejjer. Man kan bara bli ledsen. Men haha! Tävla med sig själv kan man göra :D (a)

Igår åt jag fruktansvärt goda mackor ( gjorde dom helt själv ) *stolt*. Det va två rostade mackor med hård kokta ägg, sallad och guccomole :) SÅ GOTT! Prova ni med vettja!

  (dom ser inte så goda ut, jag vet! Men jag skojar inte, dom va äckligt goda faktiskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0