Museum

Hej alla glada :)
Hur är det? Med mig är det bra, lite trött i ögat bara! Och håller på att bli förskyld om jag så inte redan är det tyvärr /:
Igår på jobbet så kom jag och T fram till att vi ville tävla om vem som sålde mest för att både låg på 17, och nu va det bara 25min kvar. Vi tävlade om att den som förlorar bjuder den som vinner på en Twister glass :) Och vem vann? JO T! Den ungen, så nu är jag skylldig henne eh hel Twister glass! Jaja, det går bättre för mig nästa gång..
Ska snart in till stan för att gå på modernamuseet med klassen min (: Ska bli, öhm, ja! hah. jag HATAR i stort sett museum. Booooring!
Efter det är det jobb igen. Och idag ska jag ha provision! Det är bara så. Håller ni inte med mig?

Hörs sen :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0