Min påsk!

Som jag sa förut så åkte jag upp till Norge på påsklovet! Så härligt. Vi hade blå himmel och sol hela veckan, så jag har blivit lite brun faktiskt (a)
Vi åkte lite skidor, inte varje dag. Men ute va vi i stort sett hela veckan (: Jag måste bara berätta! HAHA, där uppe så brukar vi ha något som heter Påskränne  vilket går ut på att man ska klä ut sig och sen gåtill olika stationer som 2 eller fler har ordnat.. Typ som en äcklig blandning av olika saker som " mjölk, salt & peppar, jos.." aa massa sånt. Sen en bana där man har lagt ut en massa olika föremål som man sedan ska komma ihåg och säga till dom som har anordnat allt. Det låter kanske inte så fruktansvärt kul, men det är det! 
Men iaf, vi blev inbjudna på påskafton till våra granner en bra bit bort.. där umgicks vi med alla från byn som BARA kan Norska. Men jag då som är uppvuxen i princip med det fattar (a)..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att blogg.se funkar igen, men trist att det inte blev något byte..

2008-04-01 @ 10:22:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0