Måndag

Jaha, och så va helgen över! Haft en bra helg?
Det har jag iaf haft :)
I lördags som jag skrev så hade jag återträff med alla från BMS. Jag, L och J åkte till Vällingby och handlade alla mat på Lidel. Haha, det va så kul när vi 3 tjejer skulle försöka lista ut hur mycket mat som vi trodde skulle gå åt. Jag menar, hälften av alla killar som kom är typ idrottare. SÅ man vet aldrig xD
Men gick all mat åt? Svar: NEJ! haha!
Iaf, när vi kom hem va klockan redan halv 6 och alla skulle komma 7, så lite brottom va det. För vi hade inte förberätt någonting. Inte ens efterrätten hade vi köpt! Och hade vi gjort oss i ordning? Nej! Inte det heller! HAHA! PANIK!
Iaf, allt gick skit bra! Alla va super glada över att vi hade fixat denna återträff och dom gillade våran mat (a) Stolt!
Igår så åkte jag in till Täby och där mötte jag mina kära vänner  T och T :) Dom hade shoppat lite innan jag kom, men när jag kom så va vi så sjukt hungriga så det blev Sushi (: Så otroligt gott, Inte sant?
Sen åkte T's pojkvän iväg för att han skulle ha match som vi sen skulle kolla på :) Och min kära kusin jobbar ju i Täby så vi gick och fikade med honom ett tag :) Sen bar det av att köpa lite godis och jordgubbar som vi kunde ha på T's killes match :) Och det va tur att vi hade kan jag säga! HAHA! Nej, vi va så inne i matchen, verkligen (a) :p

NATIONELLA PROVET I ENGELSKA B HADE JAG IDAG, NÅGON MER SOM HADE DET? fy satan, va det icke gick bra!

Nej, nu ska jag börja rulla snart ifårn mammas jobb och åka till mitt. Jobbar till 9.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tuva

Bajs för nationella, tummen upp för jordgubbar. /T

2008-04-28 @ 23:14:38
URL: http://tuvas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0