Lördags mys

Hejsan hoppsan alla glada :D <3
Hur är det med er? med mig iaf är det sjukt bra! det är ju lördag och idag är det återträff med en massa folk från BMS som jag gick i samma klass med i 4-5  :D Ska bli sjukt kul!
Vaknadet runt 9 då gick jag som vanligt dårå upp och käkade frukost, sen va jag otroligt bra och städade hela mitt rum, så skiner det så det bara skriker om det (a)
Åh nu spelar dom chris brown på radion, with you! LOVE THAT SONG! :D

Haha, va bara tvungen att säga det! Jag älskar den låten så fruktansvärt mycket :D (a) kan icke rå för det xD
Iaf, nu ska jag snart in till vällingby för att träffa J och L för att det är vi som fixar denna återträff, sen därifrån ska vi åka och handla och lite sånt :p Sen bär det hem för att börja laga mat och efterrätt, duka och gör fin fint :)
Juste, har även varit ute på 1½ timmes prommis med J! Väligt kul att träffa han igen :)

Nej nu måste jag kila! Kvällen outfit kommer upp senare ikväll eller imorn :) PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Ha så kul ikväll gums! :D

2008-04-26 @ 21:34:17
URL: http://tuvas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0