liten uppdatering

Ja nu har jag inte uppdaterat på några dagar igen. Jag säger som förut, har verkligen inte haft lust att sitta framför datan. Har jobbat i två dagar fick provision i fredags :) Skit stolt!
Sen har jag typ bara slappat.. Inte gjort ett skit vill säga. Eller jo i fredags va jag med S,E,A,S,R,N,M,J och J  :) Vi hade lite trevligt :) Haha, vi körde Twister, ni vet det där spelet "höger hand på blå, vänster fot på röd" haha! Så otroligt roligt! HAHA! höll på att dö av garv!
Sen idag har jag pluggat och gått på 1½ timmes prommis, skönt skönt. Fast det regnade så det sög!

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt..

godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA, håller med. Asså twister va sjukt kul, speciellt när alla killar e så oviga ;)

2008-04-14 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0